RABIONEK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA realizuje projekt „Rozwój przedsiębiorstwa RABIONEK poprzez internacjonalizację”

Celem ogólnym projektu w zakresie efektów jakościowych jest rozwój firmy poprzez internacjonalizację działalności. Cel zostanie zrealizowany poprzez udział w międzynarodowych imprezach targowych w charakterze wystawcy. Osiągnięte rezultaty zostaną wykorzystane w prowadzonej działalności przez dywersyfikację portfela klientów i kanałów dystrybucji, wzrost przychodów oraz umiędzynarodowienie firmy. Firma nadal zwiększać będzie eksport i zyski oraz rozszerzy portfolio klientów. Osiągniecie po zakończeniu projektu efektów ilościowych na poziomie rezultatu wpłynie na otoczenie społeczne i ekonomiczne regionu łódzkiego. Produktem eksportowym będą nakrycia głowy marki RABIONEK

Zadania i działania

Wnioskodawca będzie realizował projekt rezerwując miejsca wystawowe na targach, dokonując opłat rejestracyjnych i wpisów do katalogu targowego, organizując stoiska wystawowe na targach oraz realizując misje wyjazdowe.

Wybrane imprezy targowe, w których Wnioskodawca weźmie udział:

WHO’S NEXT 2025, 2026, 2027

FASHN ROOMS 2025, 2026, 2027

COTERIE NEW YORK 2025.

Zarówno targi jak i misje dedykowane będą poszukiwaniu kontrahentów na nowych rynkach docelowych.

W targach oraz misjach handlowych wezmą udział pracownicy Wnioskodawcy zaangażowani w realizację

projektu, co zapewni sprawną realizację zadań i maksymalizację efektów ponoszonych wydatków.

Bezpośrednimi odbiorcami produktów będą firmy z sektora modowego, pełniące rolę pośredników handlowych i użytkownicy końcowi z tych branż, którzy staną się finalnymi użytkownikami innowacyjnych produktów oferowanych przez Wnioskodawcę

GRUPA DOCELOWA

Beneficjent, pracownicy beneficjenta oraz potencjalni kontrahenci

wartość projektu (całkowity koszt projektu), wydatki ogółem: 614 773,68 PLN

wysokość wkładu Funduszy Europejskich : 424 843,60 PLN

ZAWARTOŚĆ DO POBRANIA